Ce înseamnă SEO? SEO (search engine optimization) – optimizarea motoarelor de căutare este o tehnică de marketing digital care se schimbă constant. El este important pentru oamenii de marketing, pentru administratorii de afaceri și mărci, indiferent de mărimea lor....
Ce este un influencer? Influencer-ul este un individ care are puterea de a influența deciziile de cumpărare ale urmăritorilor săi, prin autoritatea sa, prin poziția pe care o deține, prin cunoștințele și relația pe care o are cu publicul său. Rolul influencerilor în...
Tendințe în Social Media – cum evoluează rețelele sociale O bună parte din viața noastră se desfășoară în Social Media. Cu atât mai mult acum odată cu nevoia de distanțare socială. Social Media a devenit pentru mulți dintre noi o rutină. Ne verificăm conturile...
Emoticoanele sau „emoji” în mediul online Ce sunt emoticoanele? Emoticoanele sunt pictograme formate dintr-o combinație de semne de punctuație, litere și numere, care ajută internauții să exprime mult mai ușor ceea ce simt pe parcursul unei conversații în mediul...
Hashtag-urile pe Facebook Ne este cunoscut faptul că hashtag-urile sunt foarte prezente pe rețelele de socializare, însă ajută să le utilizăm în strategiile de marketing? Înainte de a le utiliza ar trebui să le găsim pe cele care sunt relevante pentru afacerea/brandul...
Ce este ROAS? Formula de calcul Cum se măsoară? Cu ce te ajută ROAS? ROAS vs ROI Ce influențează valoarea ROAS? Cum obțin o valoare a rentabilității cât mai bună? Concluzie Ce este ROAS? După cum îi spune și numele, ROAS (Return On Ad Spend) reprezintă...