Strategia SEO în 2020 și tendințe în dezvoltarea ei

Strategia SEO în 2020 și tendințe în dezvoltarea ei

Ce înseamnă SEO? SEO (search engine optimization) – optimizarea motoarelor de căutare este o tehnică de marketing digital care se schimbă constant. El este important pentru oamenii de marketing, pentru administratorii de afaceri și mărci, indiferent de mărimea lor....
Rolul influencerilor în promovarea online

Rolul influencerilor în promovarea online

Ce este un influencer? Influencer-ul este un individ care are puterea de a influența deciziile de cumpărare ale urmăritorilor săi, prin autoritatea sa, prin poziția pe care o deține, prin cunoștințele și relația pe care o are cu publicul său. Rolul influencerilor în...
Tendințe în Social Media în anul 2020

Tendințe în Social Media în anul 2020

Tendințe în Social Media – cum evoluează rețelele sociale O bună parte din viața noastră se desfășoară în Social Media. Cu atât mai mult acum odată cu nevoia de distanțare socială. Social Media a devenit pentru mulți dintre noi o rutină. Ne verificăm conturile...
Despre emoticoane – cum colorează ele rețelele de socializare

Despre emoticoane – cum colorează ele rețelele de socializare

Emoticoanele sau „emoji”  în mediul online Ce sunt emoticoanele? Emoticoanele sunt pictograme formate dintr-o combinație de semne de punctuație, litere și numere, care ajută internauții să exprime mult mai ușor ceea ce simt pe parcursul unei conversații în mediul...
Cum să utilizezi eficient hashtag-urile pe Facebook

Cum să utilizezi eficient hashtag-urile pe Facebook

Hashtag-urile pe Facebook Ne este cunoscut faptul că hashtag-urile sunt foarte prezente pe rețelele de socializare, însă ajută să le utilizăm în strategiile de marketing? Înainte de a le utiliza ar trebui să le găsim pe cele care sunt relevante pentru afacerea/brandul...